fredag 14 februari 2014

Skönhetsvård

När jag för första gången kom i kontakt med "Galvanic spa" Nuskin var när jag fick en demo av Annelie deFlon som jobbade på Visby Hotell på Kroppshälsan. Hon gjorde en demo på mitt halva ansikte och jag såg ett otroligt resultat på en gång.
När jag gick därifrån var jag fast besluten om att den spa maskinen skulle jag bara ha och så blev det. Det är nu ca 3 år sedan.

Jag har använt Galvanic spa flitigt. När jag började hade jag två djupa veck mellan ögonbrynen "bekymmer rynkorna", dessa är nu helt borta.
Under åren har jag hunnit prova många av Nuskins produkter och hunnit lära mig mycket om företaget och alla underbara produkter.

Exempel finns det en fotkräm som är bra mot förhårdnader på fötterna men fungerar även som handkräm, hjälper mot exsem, brännskador. En kräm som får följa med mig dagligen.

Kosttillskott som gör att vårt imunförsvar blir bättre och håller oss friska. Företaget går in med en garanti.
Är du nyfiken på att höra mer är du välkommen att höra av dig. Besök gärna min webbsida där du kan titta på film och läsa mer om produkterna.

www.linda_trulsen.nsedreams.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar